Toto náčiní používám ...

7. června 2009 v 15:03 | Paula |  Moje oblíbené sportovní náčiní

Ačkoliv mi odjakživa říkali, že jsem "sportovní typ", tělocvik ve škole byl pro mě vždy utrpení!

Počítala jsem dokonce, kolik mi jich do konce roku ještě zbývá. Cvičení nesnáším, na aerobiky a jiné aktivity jsem nikdy nechodila. Na kole jsem moc nejezdila pro velkou bolest v kolenou, na kterou trpím. Já tak rychlá chůze, to mi jde. Hold jsem měla svou postavu zadarmo a bohužel jsem na to hřešila! Ne vždy vše zůstane "přistarém", ona skončí honička kolem malých dětí, máte sedavé zaměstnání, nervy - takže ke kafíčku sladké apod. /Já na sladké tedy jsem a vlastně celá rodina - proč také vznikly mé stránky, že?/. Do toho mi začaly před rokem problémy se štítnou žlázou a buch: 10 kilogramů bylo nahoře během chvilky - to ale měníte celý šatník! Navíc já jsem typ, že mám vše hlavně v břiše. Bez jídla mi to nejde, jakmile vyhladovím, celá se třesu.
Náčiní, které Vám chci ukázat, že používám, je mé opravdu oblíbené. Razím heslo, že se lépe dělá něco, co je příjemné, než něco násilím a pak se nutíte a stejně to většinou nakonec vzdáte. Navíc věkem nějaké to protažení opravdu potřebuje každý /byť jen pro zdraví/!


Gymnastický míč na cvičení. Na něj se stačí rovně posadit, různě pohupovat, "válet se po něm" a už to působí blahodárně ...


Gymnastické obruče ... nemusíte být bůh ví jak zdatná a točit a točit a točit. Stačí se o to jen pokoušet a uvidíte jak to působí na břišní svaly - první den jsem se nemohla ani zasmát, jak jsem je cítila. Zkoušením určitého cviku dosáhnete. Úspěchem může být už jen to, kruh kolem těla udržet. Lepší něco jak nic. Cvičení to tedy je.


Toto je zase skvělá pomůcka na protažení - např. páteře /viz obrázky dole/, ale i se dá dát jednou stranou např. na bok a posilujete i ramena, popř. mačkat /pérovat/ vpředu před hrudníkem - to je na paže a na prsa. Takto se dají posilovat i nohy, mně osobně se to zdá, že to na ty nohy moc tlačí. Posilujete vlastně "pérováním" - pomůcka Vám dělá odpor, je příjemná do rukou, jelikož konce jsou z měkké neoprenové hmoty.


Uchopíme rukama a pérujete, ... pomůcka jde i otočit, střed opřít a pérovat tímto způsobem ... co komu vyhovuje

Takto postupujeme po páteři výš a výš ... Zkraje stačí párkrát. Nic nepřehánět.

Výsledkem je skvěle protažená celá páteř, uvidíte, jak Vám v ní bude "chrupat".


A toto je relax mojí dcery Erinky ...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama